BDSM

јануар 8, 2010

PISMA DEDA MRAZU

Написано под: Praznični BDSM,Priče o BDSM-u — marija @ 11:19 am
Tags: , , , , , , , ,

PISMA DEDA MRAZU

Beograd, Srbija, 30.12.2009.

Dragi Deda Mraze.

Nisam ti dugo pisala, od kada sam napunila šest godina. Tada su mi rekli da ti ne postojiš i bilo mi je zaista žao. Dvadeset godina je prošlo od tada, ali ja još uvek nisam sigurna da je tako. Ti si bio jedini koji mi je ispunio baš sve želje koje napišem u pismu. Zato, ove godine, želim da ti napišem još jednu želju i da te zamolim da mi nekako pomogneš. Ne, ne radi se o nekoj materijalnoj stvari. Ne želim nivi Porše ili stan. Za to ću se pre ili kasnije sama snaći.

Dragi Deda Mraze, ovakva je moja priča:

Više od godinu dana zabavljam se i živim sa izuzetno dobrim i dragim momkom. Zaista ga mnogo volim, a i on mene, ali postoji jedan problem. On nikako ne pokazuje onu pravu mušku, dominantnu, grubu stranu, a ja bih volela ne samo da je vidim već i da je osetim. Zato sam često bila nevaljala i pokušavala da ga iznerviram, ali mi je to samo delimično uspelo. Desetak puta mi je čak zapretio da će, ukoliko ponovim neku grešku, morati da me dobro izlupa po goloj guzi, ali je sve ostalo na praznim obećanjima. Nikada to nije uradio, a ja bih upravo to želela. Možda je čudno što baš tebi ovo pišem, ali znam de me razumeš. Sama pomisao na tako nešto probudi one leptiriće u mom stomaku, kao kada se prvi put zaljubiš ili poljubiš.

Znam da više nisam dete, ali bih volela da mi ispuniš ovu želju i pomogneš mu da se opusti. Nekako osećam da i on to želi. Ja ću ponovo biti nevaljala sutra na dočeku. Napiću se, a on to nikako ne voli. Ovoga puta me je upozorio da to nikako ne radim, inače me čekaju batine.

Volela bi da prvog januara moja guza zabridi od batina. To je moja novogodišnja želja, dragi Deda Mraze.

Hvala unapred

Tvoja Marina

-

-

-

-

Beograd, Srbija, 03.01.2010.

-

Dragi Deda Mraze.

Sada znam da su me lagali kada sam bila mala i rekli mi da ti ne postojiš.

Moram prvo da ti se zahvalim što si mi ispunio želju i da dodam da je bilo zaista sjajno. Bolje nije moglo.

Proslava Nove Godine sa prijateljima je prošla veselo, uz mnogo muzike, pesme i naravno alkohola. Ja sam održala reč. Napila sam se mnogo, toliko da sam jedva hodala, dok smo se vraćali kući. Goran, moj momak, skoro da je morao da me nosi, ali isplatilo se.

Bio je ljut, kada sam se probudila. Ipak, dozvolio mi je da se malo oporavim i tek uveče počeo raspravu. Na kraju, bilo je tako jednostavno. Razgovor je ovako izgledao:

On: „Stvarno nisi normalna. Da li si morala onako da nas izblaniraš i da se napiješ noćas? A, lepo sam te zamolio da to ne radiš. Ponekad se ponašaš kao da imaš 13 godina. Imam takvu želju da te izlupam po golom dupetu, pa da upamtiš jednom da ne trebaš toliko da piješ. Stvarno si preterala.“

Ja: „Znam, ljubavi. Preterala sam mnogo. Sama sam kriva, kada ne znam da stanem. Možda stvarno treba da dobijem batine.“

On: „Ma daj, ja to samo figurativno pričam.“

Ja: „Ne, zaista tako mislim. U stvari želim da me izlupaš sada. Ti ćeš posle manje da se ljutiš, a meni će biti lakše.“

On: „Ne razumem. Ti to ozbiljno misliš?“

Ja: „Da. Zeznula sam doček svima. Zato će mi biti lakše.“

On: „Hmmmm…Pa, ne znam. Možda bi zaista trebalo to da uradim.“

Ja: „Treba. Slobodno. I ja to želim. Zaslužila sam.“

On: „Ako je tako onda se slažem. Hajde da zvršimo da tim. Svuci se.“

Ja: „Skroz?“

On: „Ne moraš skroz. Samo donji deo.“

Moram da priznam, Deda Mraze, da sam bila vrlo nervozna dok sam stajala polugola pred njim, samo u taknoj beloj majici i čekala ispunjenje moje novogodišnje želje. Ali kada je počelo, išlo je kao podmazano. Seo je na krevet.

On: „Lezi preko mog krila.“

Poslušala sam ćutke, legla u izbacila guzu malo u vis. Mazio me je nežno po njoj.

On: „Stvarno ovo želiš?“

Ja: „Stvarno želim.“

On: „Dobro. Da počnemo.“

Udarci su padali po mojim guzovima blagi, nežni, prijatni, nisu boleli. Onda mu se, verovatno slučajno, omakao malo jači udarac, koji me je zaboleo. Noga mi je malo poskočila.

On: „Izvini. Mislim da je bilo dovoljno batina.“

Ja: „Ne. Nemoj da se izvinjavaš. I treba da me boli, kada ne znam šta radim. Slobodno udaraj jače.“

Tek tada se potpuno opustio. Kao da je u trenutku iz njega izašlo dugo skrivano čudovište, kao da je upao u trans. Želeo je da me boli. Počeo ja da udara snažno po jednoj pa po drugoj polovini moga golog dupeta. Bol se širio mojim telom, vrelina na koži takođe, ali on više nije prestajao. Serije udaraca po istom mestu bile su najbolnije, a ja se nisam pomerala. Bolje reći uživala sam, iako me je bol iritirao. Tiho sam plakala, ali bio je nezaustavljiv, baš kao što sam poželela. Petnaest minuta, bez prestanka me je tukao, a onda kao da se probudio iz transa, odjednom je stao i počeo da me mazi.

On: „Huh…Ljubavi izgleda da sam preterao.“

Obrisala sam suze i polako ustala, sela mu u krilo i poljubila ga.

Ja: „Ne, nisi preterao. Uradio si sve kako treba. Hvala ti. Opraštaš mi za sinoć?“

On: „Naravno. Svakako bi ti oprostio, to znaš.“

Ja: „Znam.“

Morala sam nešto da proverim. Spustila sam ruku među njegove noge. Bio je tvrd kao kamen.

Ja: „Svidelo ti se ovo?“

Ćutao je, malo postiđen.

Ja: „Nije to ništa loše. Svidelo se i meni.“

Pogledao me je malo zbunjeno, a onda se nasmejao.

On: „Mislim da smo našli novu igru za novu godinu.“

Ja: „Svakako jesmo. Moja guza će ti biti na raspolaganju, bila ja nevaljala ili ne, ljubavi moja.“

Da ne dužim dalje, dragi Deda Mraze. Seks je bio neverovatan posle ovoga, a on i ja oslobođeni nekih stega koje su nas do tada brinule. Sada smo mnogo otvoreniji u vezi seksa, baš kao što sam želela.

I da ne zaboravim, ponovili smo sve ovo od tada još dva-tri puta. A tek je treći dan kako si mi ispunio želju.

Hvala ti mnogo Deda Mraze.

Tvoja Marina

p.s. I ko još može da kaže da Deda Mraz ne postoji!!!!! :)

4 коментар »

  1. Lepa novogodisnja prica…
    Dopada mi se, veoma :))

    Коментар од MarcoKostic — јануар 10, 2010 @ 9:18 pm

  2. Sjajno! Blago tvom momku, a i tebi!

    Коментар од Mandrack — април 23, 2010 @ 11:09 am

  3. jako dobro

    Коментар од mate — новембар 8, 2010 @ 3:16 pm

  4. Volio bih biti s vama

    Коментар од mate — новембар 8, 2010 @ 3:17 pm


RSS довод за коментаре на овај чланак. URI повратне везе

Оставите одговор

The Rubric Theme Блог на WordPress.com.

Прати

Добијте сваки нови чланак достављен у ваше поштанско сандуче.

