BDSM

новембар 9, 2009

Domaćica

Filed under: Video — marija @ 12:18 am

Epa, ovu devojku bi svaki spanking entuzijasta poželeo kod kuće.

Slede tri video zapisa Ash, u kućnoj radinosti.

Ash je bila nevaljala…vrlo nevaljala.

Ali postoji problem. Kada zna da neko treba dobro da je izlupa, nema nikoga pored sebe, pa sve mora sama. Jadna Ash.

Upotrebila je metalnu kašiku u kuhinji. Kod nas bi savršeno poslužija varjača. Ali ona je nema. Ipak, nekako se snašla.

Domaćica 1

Ali nije tu kraj… Ash nastavlja dalje. Spavaća soba je sledeća. Ponovo je bila nevaljala i ponovo sve mora sama. Ovoga puta u ruci joj je četka za kosu…

Domaćica 2

I nakraju sledi novogodišnji – Božićni poklon od Ash. Dobila je sjajnu drvenu četku na poklon. Sjajnu za batine. I odmah je isprobala, sa uživanjem…Nevaljala, nevaljala devojčica.

Domaćica 3

Svaka čast Ash…Uživala sam gledajući ove zapise…Uživajte i vi.

I pomozite joj.🙂

3 коментара »

  1. Kako bi je rado ja pomogao …
    Steta sto u nasem okruzenju nema cura spremnih da istrpe malo batina

    Коментар од Milos — март 11, 2010 @ 2:45 pm

  2. Ako ima takvih cura rado bih podelio misljenje sa njima

    Коментар од Milos — март 11, 2010 @ 2:46 pm

  3. Sjajna tema, i moj omiljeni fetish. Drago mi je, jer sam pronasao jos ljudi, sa kojima mogu da razmenjujem dosadasnja spanking iskustva. Voleo bih da mi se jave gospodjice Marija i Ivona – uveren sam da imamo dosta zajednickih interesovanja. Naravno, i druge (nevaljale) mlade dame koje to zele – ili kojima je potrebno da ih neko ispljuska po goloj zadnjici. Bez lazne skromnosti, ja sam uspesan, zgodan, autoritativan i samouveren 40-godisnjak iz Bgd-a, kojem je OTK omiljeni spanking scenario. dacha@inbox.com

    Коментар од strogigospodin — април 4, 2010 @ 9:44 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Блог на WordPress.com.

