BDSM

јун 14, 2009

Razmažena bogatašica

Filed under: Video — marija @ 8:14 pm
Tags: , , , , , , , ,

Zaista dobar video

Zbog trošenja previše para sa računa znatno starijeg muža, mlada supruga, zgodna plavuša je kažnjena.

Muž je prvo stavlja preko kolena i dobro je izlupa rukom preko haljine, a onda još bolje i jače po goloj guzi.

Na kraju, kada je dupence mlade plavuše već jarko crveno uzima drveni reket i nastavlja.

Jadna devojka vrišti od bola, ali muž ne prestaje.

Guza će joj sigurno biti modra i bolna nekoliko dana.

Vredi pogledati.

Razmažena bogatašica

7 коментара »

  1. http://badasama.wordpress.com/

    Коментар од korto — јун 25, 2009 @ 7:50 am

  2. hvala kordo
    dobri linkovi
    Uvrstićemo uskoro i stranu sa linkovima ka blogovima i sajtovima / forumima koji se bave BDSM-om
    A za sada ćemo se držati samo uploadovanih video zapisa…

    Коментар од marija — јун 27, 2009 @ 1:54 pm

  3. I treba.
    Pravo vaspitavanje je samo po golom, i batine treba da dosta bole.
    A tragovi moraju da se vide nekoliko dana. Da je podsecaju da je bila nevaljala.

    Коментар од Ivona — август 8, 2009 @ 2:41 am

  4. Slažem se Ivona…potpuno se slažem

    Коментар од marija — август 13, 2009 @ 6:04 pm

  5. Sjajna tema, i moj omiljeni fetish. Drago mi je, jer sam pronasao jos ljudi, sa kojima mogu da razmenjujem dosadasnja spanking iskustva. Voleo bih da mi se jave gospodjice Marija i Ivona – uveren sam da imamo dosta zajednickih interesovanja. Naravno, i druge (nevaljale) mlade dame koje to zele – ili kojima je potrebno da ih neko ispljuska po goloj zadnjici. Bez lazne skromnosti, ja sam uspesan, zgodan, autoritativan i samouveren 40-godisnjak iz Bgd-a, kojem je OTK omiljeni spanking scenario. dacha@inbox.com

    Коментар од strogigospodin — април 4, 2010 @ 9:45 pm

  6. salžem se sa tobom u potpunosti Ivona.Voleo bih da osetim kako to boli.Javi se da probamo

    Коментар од Анонимни — август 3, 2010 @ 11:06 pm

  7. Postoji li način da se mi, ljudi koji uživamo u ovakvim stvarima bolje upoznamo?

    Коментар од Nikola — март 6, 2013 @ 11:44 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Блог на WordPress.com.

